Forum Officiel de Ngiama Werra Son
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Forum Officiel de Ngiama Werra Son

WWW.WERRASON.ORG / Le Site & le Forum des Werrasoniques

AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment :
SAMSUNG Galaxy A14 5G Noir 64 Go à 98,49€
Voir le deal
96.99 €

pourkoi de la foret azalaka consantree penza te na site oyo

AuteurMessage
magali
Invité

pourkoi de la foret azalaka consantree penza te na site oyo Empty
MessageSujet: pourkoi de la foret azalaka consantree penza te na site oyo   pourkoi de la foret azalaka consantree penza te na site oyo EmptyMer 2 Aoû - 14:42

salut a tous , c k na remarke entend k fan ya maison mere, eza k notre president d la foret neglige trop d petite chose ki peu faire promouvoir notre groupe, pr example ko visite site oyo,pe kom meme dire bonjour a se fan dans c site sa fairai du bon a nous d savoir kil et cablee, et puis site ezalaka tjr au top des information du groupe kom les font les autres groupe a ne pa sitee, site internet eza lokola shop ou spot plublicitaire oyo ekoki kofula yo koleka mai biso ba congolais toyebaka vraiment valeur nango tee c kom si ba staff ya maison mere nayebaka tee role na bango eza nini to pe ezalaka niini?? pck bazo tika prez d la foret na ba gaff trop, peut etre lui meme na pa le temp d les faire souvent mai eux kck il font au juste, maison mere eza lisusu groupe ya muke tee, toza groupe moko ya munene alor il faux ba action ya minene po batu ebele bakotaka site oyo mai evolution eza tee cotee ba image, video ou information ya groupe to pe ba musicien, ka meme toza na annee 2006 site eza eloko yakosakana nango tee alor s'il ya pa moyen d suivis dnc eza mieux bakanga oyo tozala nango tee k tomiyokisa soni tango ba etrange misusu bazokota batala ba information ya grand pretre congolaise lokola ya ngiama mawa trop....ba tonton,tantine,frere, soeur ,papa et ba maman tolebela MAKAMBU OYO PO SINON TEEE TOZOKENDE MALEMBE MALEMBE NA BAISSE SANS LE SAVOIR,TO TIA BA SENTIMENT NA COTEE PO MAISON MERE EZA YA BISO TOUS MAI ANNEE OYO PENZA NANI VRAIMENT TO MARQUEE TE .....A VOUS D COMMENTEE ......INTERET YA GROUPE LIBOSO BA SENTIMENT MUPANZI OYO TOUS AZOSALA BOULO NAYE BIEN TE NA GROUPE AZALA CONTRE MUR.....MAGALI WASHINGTON DC
Revenir en haut Aller en bas
Intel
Invité

MessageSujet: Re: pourkoi de la foret azalaka consantree penza te na site oyo   pourkoi de la foret azalaka consantree penza te na site oyo EmptyMer 2 Aoû - 16:37

Effectivement Magali,
je trouve moi aussi que Werra néglige beaucoup des petites choses surtout en matières de communications. Personne n'ignore actuellement l'influence du Net. il ne suffit pas d'avoir un site Internet, il faut l'actualiser également. Sans complaisance nous avons le site le plus nul de tous les artistes du Congo, attention, je fais une différence entre le site et le forum bien sûre. Notre site laisse à désirer, il n y a pas de gaieté ni d'actualité et l'IHM(design) n'en parlons même pas. Souvent je me demande moi aussi que fait Werra et toute son équipe, ils n'ont donc pas honte d'avoir un site aussi nul? Et pourtant c'est ne pas si compliqué d'investir dans un site web, actuellement il y a même le blog. Werrason doit vraiment se remettre en cause, un site web est la vitrine du groupe (d'une société, ...)le notre est tellement dépourvu de tout qu'il reflète une image le non sérieux du travail.
Intel
Invité

MessageSujet: Re: pourkoi de la foret azalaka consantree penza te na site oyo   pourkoi de la foret azalaka consantree penza te na site oyo EmptyMer 2 Aoû - 16:39

Effectivement Magali,
je trouve moi aussi que Werra néglige beaucoup des petites choses surtout en matières de communications. Personne n'ignore actuellement l'influence du Net. il ne suffit pas d'avoir un site Internet, il faut l'actualiser également. Sans complaisance nous avons le site le plus nul de tous les artistes du Congo, attention, je fais une différence entre le site et le forum bien sûre. Notre site laisse à désirer, il n y a pas de gaieté ni d'actualité et l'IHM(design) n'en parlons même pas. Souvent je me demande moi aussi que fait Werra et toute son équipe, ils n'ont donc pas honte d'avoir un site aussi nul? Et pourtant c'est ne pas si compliqué d'investir dans un site web, actuellement il y a même le blog. Werrason doit vraiment se remettre en cause, un site web est la vitrine du groupe (d'une société, ...)le notre est tellement dépourvu de tout qu'il reflète le non sérieux du travail.
yanki mpuy

MessageSujet: Bonsoir à tous les fans   pourkoi de la foret azalaka consantree penza te na site oyo EmptyJeu 3 Aoû - 0:33

par la présente, je tiens à saluer tous mes fans , qui me soutiennent spirituellement, financièrement, matériellement que mon Dieu leur benisse à jamais.

mon adresse est : delajungle2006@yahoo.fr pour plus di'infos

merçi , je vous aime tous

werrason
magali
Invité

MessageSujet: Re: pourkoi de la foret azalaka consantree penza te na site oyo   pourkoi de la foret azalaka consantree penza te na site oyo EmptyJeu 3 Aoû - 3:18

merci mn frere intel d repondre a mn sujet, nakanisaka nazalaka ngai moko mutu namonaka k site nabiso eza vraiment nul, tango na visitaka ba site mususu ya soins dissans ba l'autres las kaka po na ko kota na accueil na bango ya pamba eza deja propre et apres ba image est information tjr active ya mikolo na mikolo mai ya biso on dirai k mutu to batu basala site oyo ba bunga to bayebi tee ndenge ya ko tiaka ba updated news kom on dit ici chez nous en anglais,eloko ezo pesa nga pasi eza k site yango pe d la foret ye moko mutu ya liboso ya kotiaka yango na prochette y'album a vue d tout le monde me ezala pe propre ata svp DA DOUBLE sala tou osala klk chose po boye tee, toza bundela pe ko suporte mouvement mai il faut tozala pe fier na groupe oyo tozobundela se kom si bakolo to mukolo groupe ye moko sans suivi to souci c k tozoyoka soni ya pamba na ba l'autres na ba discussion nabiso, eza facile kom bonjour po site oyo ekomi kitoko ba photo ya sika arrangement moko ya bien tango okoti site accueil,ba image,news,contact,video,concert,to ba publicite ya ba biloko na biso ya maison mere ezalaka zalaka ko flash, kom dernierement d la foret elaka k asali maputa ya ba image naye ti lelo ata produit ya publicite na site teee, mai si cetai les autres balingaki ba fula yango ti na ba etes oyo bamoyi na poto batu balati lati na ba etranger balingaki basomba mai rien,soki tofongoli miso tee maman nangai bana maison mere tokokamwa, succes ezalaka ya libela tee ata ba michael jackson tomona pe tozomona, dnc soki toza na organisation pe suivis ya malamo tous tjr kidiba chez d la foret wana mawa trop, soki nazokoma boye po souci ya trop,nafandi na buleee na moni penza ke non tokoki ko continue boya tee na mouvement oyo ya maison mere d le debut nazalaka mai yango teee,STP D LA FORET LAMUKA TIA MUTU NA MUTU NA PLACE PE MUSALA NAYE,OYO TOUT AZA CAPABLE AKOMISA MESAGE OYO AKOMISA SINON TEEE BOKOPESA RAISON 1JOUR, 1: TOLINGI SITE EZALA IMPROUVE BA IMAGE,NEWS,PHOTO,PUBLICITE YA CONCERT ET PRODUIT YA MOUVEMENT NAKATI. 2: BA SON YA CONCERT NA BA IMAGE EZALA SUIVI NA D LA FORET YE MOKO, PO NDULE YA WMMM KITOKO MAI HEUR MOKO SON NA IMAGE SONI TROP,EXAMPLE NDULE YA MATADI,PO KAKA BA CONNECTE SON DIRECT NA CAMERA EST K VRAIMENT EZA PASI???IL FAUX BA FILM BONGO SANS CONNECTE BASINGA MICRO ET CONSORT A CHAQUE FOI CAMERA E BOUGEE SON EKOMI KOKIMA WANA VRAIMENT NINI........soki mouvement oyo eza ya biso ndenge d la foret alobaka ayokela biso ata muke tour oyo pardon papa yokela bisooooooo.merci pale
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: pourkoi de la foret azalaka consantree penza te na site oyo   pourkoi de la foret azalaka consantree penza te na site oyo Empty

pourkoi de la foret azalaka consantree penza te na site oyo
Page 1 sur 1